Egyszer nyitsz üzletet – csináld jól, elsőre!

vendeglatoegysegnyitasa

Segítek, hogy az álmod ne csak terv maradjon.
Az élelmiszeripari vállalkozásod megnyitásához szükséges hatósági ügyintézést, dokumentációt és engedélyezési folyamatokat átlátható, lépésről lépésre követhető feladatlistává alakítom – stresszmentesen, érthetően.

Az eredmény?

E

Minden engedélyed rendben lesz

E

Nyugodtan kezdheted el az éles működést

E

A vásárlóid bizalmát már az első nap megszerezheted

Ha a háttérbiztonság megvan, te csak az álomüzleted építésére koncentrálhatsz – és arra, hogy a minőségi munkáddal valódi bevételt termelj.

A csomag tartalmazza:

L

Egység tervezés, tanácsadás, 2 órás online konzultáció – 59.000,-Ft (1 alkalom, 1 főre, az egység maximális mérete 50nm, efölött kérlek kérj egyedi ajánlatot)

L

Egység HACCP Kézikönyv önellenőrzési tervvel, oktatási naplóval, allergén mátrix mintával, HACCP igazolással, allergén igazolással (max. 4 folyamatábra, veszélyelemzéssel, kiszállítás nélkül a kézikönyv 2 évig érvényes) – 99.000,-Ft

L

Hatósági ügyintézéshez dokumentáció elkészítése
Tartalmazza: közműnyilatkozat, technológiai leírás, anyagmozgatás és személyforgalom, göngyölegtárolási terv, áruszállítás tervezett módja, tervezett alkalmazotti létszám, tisztítási, takarítási, mosogatási utasítás; melléktermék, hulladékkezelési- és ártalmatlanítási terv – 40.000,-Ft

L

Vízmintavétel
Steril edény biztosítása, vízmintavétel, vízminta szállítása, hűtése, vízmintával kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése, akkreditált laborban bevizsgálás, eredmény elektronikus eljuttatása e-mailben. Nem megfelelő eredmény esetén tanácsadás a teendőkről – 55.000,-Ft

haccp kezikonyv
L

Kártevőirtás
Tartalmazza a személyes kiszállást, a rovar és a rágcsálóirtást, az irtószereket és ezek eszközeit, a biztonsági adatlapokat, valamint a hatóság által kért összes dokumentumot: vállalkozói szerződést, munkalapot, ügyfél által biztosított helyszínrajzon a kihelyezett szerek jelölését, kék-zöld kártya másolatát, megfelelőségi nyilatkozat másolatát, éves programtervet, szakmai tanácsadást. Max. 50m2 területű egység méretig – 35.000,-Ft

L

FELIR azonosító igénylése/egyéb feladatok – 23.000,-Ft

L

Gyártmánylap/anyaghányad-nyilvántartás 2 db a nyitásra (tápérték számítás nélkül) (javasolt – ha van – egy Magyar Élelmiszerkönyvi termékről és egy nem Élelmiszerkönyvi termékről) recept írási útmutatóval – 13.000,-Ft

L

Hatósági ellenőrzés előtti utolsó szemle (online, vagy személyes szemle, nem megfelelőségről intézkedési terv készül, melyet e-mailben rendelkezésre bocsátok 5 munkanapon belül) – 30.000,-Ft

Mindösszesen: 354.000,-Ft + kiszállási díj

Kiszállási díj:

Budapesten és Pest megyében: 20.000 Ft

Budapesten kívül, Pest megyén kívül 25.000 Ft-tól

Megjegyzések:

– A szolgáltatást írásban lehet megrendelni.

– Ha még a tervezésnél jársz, csak a konzultáció árát kell kifizetned.

– Amennyiben a csomagok tartalmán szeretnél változtatni saját egyedi igényeid szerint, jelezd nekem nyugodtan és megbeszéljük. Ha csak részfeladatokkal bíznál meg, ebben az esetben az ajándékokat nem tudom neked biztosítani, valamint a hatósághoz történő bejelentést plusz díjért tudom vállalni.

– Ha nem velem tervezted az egységed, de már megvan a kialakított egységed és a nyitásnak kezdünk neki, a csomag megrendeléskor díjbekérőt küldök a választott szolgáltatásról. Amikor az összeg beérkezett, elkezdődhet a közös munka.

– Tapasztalat, hogy a komplex üzletnyitási csomag választása esetén az ügyfeleim 8 napon belül megtudták nyitni az egységüket, abban az esetben, ha a tervezés és a kivitelezés rendben megtörtént.

A hatósági elbírálás minden esetben egyedi és helyileg is változóak a követelmények. Erre való tekintettel az ár tartalmazza az eredeti terv módosítását 1 alkalommal, max. 1 óra időtartamig. Minden további módosítás pótmunkának minősül és külön fizetendő. Új helyiség, valamint új terv készítése újabb konzultáció keretében lehetséges. Ha új konzultációt szeretnél, itt van lehetőséged kérni: soosconsulting@gmail.com

Amit ajándékba kapsz:

* ha komplex csomagot vásárolsz élelmiszer-biztonságból

Ajándékok értéke mindösszesen: 290.000,-Ft

Az egységed kivitelezése alatti rendelkezésre állás szakmai tanácsok gyors kérésére (csak 1-2 kérdés erejéig, melyek nem vesznek igénybe több időt, mint 20 perc/alkalom, max. 3 alkalmat foglal magában) – 35.000,-Ft

Allergén lista magyar-angol nyelven Ma már elengedhetetlen a fogyasztói tájékoztatás. Ha látják a vevőid, hogy tájékozott vagy, a bizalom erősödik az irányodba – 5.000,-Ft

HACCP ellenőrzési lapok elektronikusan Egyszerű, gyors kitöltés, lényegre törő, a papírt sem pazarló módszer, hatóság által elfogadott tartalommal – 20.000,-Ft

Felkészítelek a hatósági ellenőrzésre Nem kell tovább rettegned, ha a hatóságot várod, mert fogod tudni, mire mit kell válaszolnod – 25.000,-Ft

A kereskedelmi tevékenység bejelentése online, ha a települési önkormányzatnál lehetséges az online ügyintézés 25.000, – Ft

Hatósági bejelentés online ügyintézés 30.000 Ft

3 nap (munkanap) support A közös munka után 3 napig a rendelkezésedre állok, ha hirtelen tanácsra van szükséged élelmiszerbiztonsággal kapcsolatban – 150.000,-Ft

Kivitelezés ideje: 8-13 nap

Fontos!

Az árak nem tartalmazzák:

Kiszállási díj

  • Budapesten és Pest megyében: 20.000 Ft
  • Budapesten kívül, Pest megyén kívül 25.000 Ft-tól

a HACCP kiszállításának szabályozását (és az ezzel kapcsolatos dokumentációt, valamint a nyomonkövetés szabályozását – ezek együttes díja a tevékenységtől függően 25.000 Ft-tól)

a HACCP alapárán felüli folyamatábrák és veszélyelemzések (- ezek díja 30.000 Ft/folyamatábra és veszélyelemzés)

az egység helyszínének a meghatározását, bérlemény esetén a lehetséges helyek felkutatását

a logód és az egységed nevének megtalálását

a Facebook, Instagram stb. és egyéb lehetséges marketinggel kapcsolatos szolgáltatásokat

a beszállítóid kiválasztását

az egyes döntési helyzetekben való tanácsadást

Földhivatali ügyintézést és tanácsadást

építkezéssel kapcsolatos tanácsadást és építkezéshez szükséges munkavédelmi feladatokat

a receptjeid rendszerezését

az ellenőrzési lapok napi kitöltését és biztonságos tárolását

könyvelői kérdések megválaszolását, könyvelő kiválasztását

tűzvédelmi tervezést

érintésvédelmi jogszabályokról való tájékoztatást (ez egy külön szakma, és nem elég hozzá a villanyszerelői végzettség)

érintésvédelmi szabványok és szabványszámokról való tájékoztatást az általad választott szakember részére

érintésvédelmi szakember hátterének ellenőrzését, végzettségének ellenőrzését

általad megbízott szakemberek munkájának ellenőrzését és annak eldöntését, hogy megfelelően végezték-e el a rájuk bízott feladatokat

egyéb szakemberek által hozzád beadott árajánlatok megvizsgálását

workshopokkal kapcsolatos tanácsadást

felnőttképzési törvényről való tájékoztatást, bejelentés folyamatáról tájékoztatást, bejelentési dokumentációt

hatósági kapcsolattartást

webshopban/honlapon árusított termékek mintája, sablonja

gyártmánylap/anyaghányad nyilvántartás minta, ezzel kapcsolatos tanácsadás

gyártmánylap/anyaghányad nyilvántartás ellenőrzés

gyártmánylap/utólagos módosítása

Hogyan születik meg a hivatalos vállalkozói bejelentésed és a működési dokumentációd?

Kérdőív

Legelső lépésként kapni fogsz egy munkafüzetet, aminek a segítségével egy nagyon jó képet kaphatsz arról, hol tartasz a folyamatban. Ezt a konzultáció előtt kitöltve el kell küldened.

Konzultáció

2 órás online konzultáció, amely során az egység tervezés, kialakítás minimum feltételeiről részletes információt kapsz.

Díjbekérő és közös munka folytatása

Amikor eldöntöd, hogy velem dolgozol tovább, díjbekérőt állítok ki a fennmaradó szolgáltatásról, majd a befizetés után elkezdem az előkészítést és az információk átadását.
Ezután egy előre egyeztetett időpontban személyesen találkozunk, hogy a helyszíni bejárást, vízmintavételt, kártevőirtást és a szükséges dokumentációkat átadhassam valamint a hátralévő feladatokat elvégezzem.
Így a folyamat gördülékeny, átlátható és pontos lesz – minden a bejelentéshez és a működéshez szükséges dokumentum időben elkészül.

Technológiai leírás elkészítése

Itt már a pontos elképzeléseket kell leírnom a hatóságnak, tehát részletekbe menően megbeszéljük, hogy az egységedben mire van lehetőség, mit hová tegyünk, hogyan fogsz működni és milyen vegyszereket fogsz használni. Ha még nincs konkrét elképzelésed, segítek megtalálni a számodra legolcsóbb és legkönnyebb megoldásokat, amit a hatóság is elfogad. A beszkennelt releváns szakmai bizonyítványodra szükség lesz. A bizonyítványt nekem nem kell elküldened, a hatóság fogja kérni tőled.

HACCP folyamatábra egyeztetés, dokumentum elkészítése

E-mailben elküldöm az általam készített folyamatábrát, mely az alapját adja a HACCP veszélyelemzésnek. Ekkor visszajelzést fogok kérni tőled. Ha nincs személyes találkozás, a dokumentumok átadása postán vagy Foxposton keresztül történik.

Vízmintavétel

Vízmintavétel esetén tisztázzuk a mintavétel pontos helyszínét és a lehetséges vízvételi lehetőséget, kijelöljük a mintavételi pontot és leveszem a mintát. Akkreditált laborral állok kapcsolatban, akik biztosítják az ügyfeleim számára azt, hogy 3-5 munkanap alatt meglegyen az akkreditált vízvizsgálat eredménye.
Vízmintavételre hétfő, keddi és egyes esetekben szerdai napokon van lehetőség. Ha hétfőre esik a vízmintavétel napja, azt legkésőbb előző hét csütörtökön 14:00-ig tudom megrendelni. Erre azért van szükség, mert a labornak is és nekem is szükségem van felkészülési időre, steril edény szállítására, biztosítására, átvételére, táptalaj előkészítésre stb. Ünnepek előtt a labor mintafogadási rendje és kapacitása változó.

Kártevőirtás

Kártevőirtás esetén az egység területéről és környezetéről foglak kérdezni. Az alaprajz elkészítése és naprakészen tartása a te feladatod. Ha menet közben átrendezed az egységet, kérlek, küldd el nekem e-mailben a módosított alaprajzot, hogy a következő kártevőirtásnál már a friss rajzot tudjam használni. Kártevőirtásra jogszabály szerint évente 2 alkalommal van szükséged. Akkor is, ha nincsen semmilyen kártevő az egységben, a jogszabály előírja a megelőző jellegű kártevőirtást.

Felir azonosító igénylése

Felir azonosító igényléséhez ügyfélkapuval kell rendelkezni, mely működőképes. Ennek ellenőrzése a te feladatod. Ha valami nem stimmel az ügyfélkapu rendszerében és emiatt a rendszer nem enged létrehozni Felir azonosítót, a hiba megkeresése és kijavítása a te feladatod. Tehát nagyon fontos, hogy az ügyfélkapud működőképes legyen. Az ügyfélkapus felhasználónevedet és jelszavadat nem kell megadnod! A személyes találkozásunkkor belépsz, majd mutatom, elmondom vagy kérésedre elvégzem a szükséges adminisztrációt a rendszerben. A munka végeztével a rendszerből kilépek előtted, látni fogod. Ha nincs személyes találkozás, ebben az esetben online végzem el a feladatot Ultraviewer program segítségével. Az Ultraviewer programot itt tudod letölteni. https://www.ultraviewer.net/en/ 

Gyártmánylap/anyaghányad-nyilvántartás

Gyártmánylap/anyaghányad nyilvántartás készítéséhez szükségem van a terméked pontos nevére (torta esetén szelet számra, hogy hány szeletes tortára vonatkozik a recept, lédig termék esetén a súlyra, hogy az adott receptből hány kg termék jön ki), a pontos receptre. A receptben az összetevőket csökkenő sorrendben kell feltüntetni. Az összetevők összetevőire is szükségem van. Tehát ha van a receptben vaj, akkor meg kell nézned az általad használt vaj címkéjét és ott az összetevőknél feltüntetett információt meg kell adnod nekem. Ehhez receptírási útmutatót küldök, mely alapján megtudod adni a fontos információkat.

Jó, ha tudod

A te tempódban haladunk

A folyamatot rugalmasan alakítjuk: a legtöbb lépést párhuzamosan is tudjuk végezni, így te döntöd el, milyen gyorsan haladunk a nyitás felé.
Tisztában vagyok vele, hogy ilyenkor rengeteg dolgod van – ezért a papírmunkát leveszem a válladról.
A te feladatod mindössze annyi lesz, hogy megadd a szükséges információkat, kialakítsd és berendezd az egységet.
Egyszerű, átlátható és stresszmentes – pont így lesz valóban élmény az indulás.

Következő lépések

Ha elérkezettnek érzed az időt, hogy megvalósítsd a terveid, ne halogass tovább!
Nem kell egyedül küzdened a jogszabályok és előírások útvesztőjében – én segítek, hogy biztonságosan, gyorsan és átláthatóan eljuss a nyitásig.

Lépj most, és kezdd el velem a felkészülést!
A következő üzeneteddel már el is indul a folyamat, ami közelebb visz a saját, működő egységedhez.

$

1. TERVEZÉS

Segítek megtalálni a számodra legolcsóbb és legkönnyebb megoldásokat. Tisztázzuk az elinduláshoz szükséges folyamatokat, és átbeszéljük az egységed lehetőségeit.

$

2. EGYEZTETÉS, HATÓSÁGOKHOZ BEJELENTÉS

Mindig tudni fogod, éppen mi a dolgod. A legtöbb folyamatot helyetted elvégzem, köztük a papírmunkát is. Neked csak információt kell biztosítanod.

$

3. ÜNNEPLÉS

Minden készen áll: a dokumentáció rendben, az egység berendezve, a hűtők beindítva.
Most már valóban megnyithatod a saját egységedet – legálisan, biztonságosan és büszkén.

Ez az a pillanat, amikor a tervekből hivatalosan működő élelmiszeripari vállalkozás lesz.

Kinyit az üzlet, és az első vásárlóid belépnek az ajtón. 🥂✨